Jakie udogodnienia oferują programy marki Symplex?

Obecnie wśród programów oferowanych przez Symplex, na uwagę przedsiębiorców zasługują w szczególności 2 narzędzia informatyczne – Small Business oraz Bistro Business. Rozwiązania te sprawdzają się w wielu branżach, zarówno w małych i średnich, jak i nieco większych działalnościach gospodarczych. Obydwa programy zapewniają jednak odmienną funkcjonalność. W związku z tym, warto je omówić oddzielnie.

Do czego można wykorzystać Small Business?

Oprogramowanie Small Business znajduje zastosowanie przede wszystkim w różnego rodzaju placówkach handlowych oraz usługowych, które korzystają z kas lub drukarek fiskalnych. Program pozwala oczywiście na zarządzanie pracą innych urządzeń elektronicznych, np. wag elektronicznych albo czytników kodów kreskowych. Ponadto, oprogramowanie marki Symplex sprawdza się przy definiowaniu lub modyfikowanie różnych dokumentów (handlowych, magazynowych), oferuje sprawne przeprowadzenie inwentaryzacji oraz umożliwia budowanie trwałych, pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami. Dużą zaletą Small Business jest również fakt, że to narzędzie informatyczne jest zgodne z systemami operacyjnymi Microsoft Windows. Dodatkowo, oprogramowanie zapewnia importowanie oraz eksportowanie danych do i z innych programów komputerowych, a także współpracę ze sklepem internetowym firmy.

Najważniejsze funkcje Bistro Business

Symplex Bistro Bussines jest ciekawą propozycją głównie dla tych przedsiębiorców, którzy zajmują się obsługą klientów w lokalach gastronomicznych. Oprogramowanie wyróżnia się nie tylko przyjaznym interfejsem użytkownika, ale także dużą wszechstronnością. Przydatną funkcją Bistro Business jest m.in. opcja odwzorowania stolików, które znajdują się w barze, kawiarni czy restauracji. Dzięki temu można w prosty sposób przypisywać kelnerów do konkretnych miejsc w lokalu. Dodatkowo, program oferuje zdefiniowanie informacji na temat konkretnych stolików.

Warto podkreślić, że Bistro Business znajduje zastosowanie zarówno przy realizowaniu zamówień w lokalu, jak i w dostawie. To z kolei zapewnia rozszerzenie oferty o sprzedaż potraw i napojów na wynos. Co więcej, podobnie jak omówiony wcześniej Small Business, program Bistro Business pozwala na nadzorowanie pracy urządzeń fiskalnych oraz technologii peryferyjnych. Przy użyciu tego oprogramowania można też zdefiniować uprawnienia personelu (kelnerów, sprzedawców, barmanów).

Dodatkowe moduły w oprogramowaniu Symplex

Ciekawostką jest fakt, że obydwa programy komputerowe marki Symplex mogą ze sobą współpracować. W szczególności dotyczy to sytuacji, gdy całe rozwiązanie informatyczne ma zostać wdrożone w lokalu gastronomicznym. Wtedy Bistro Business można wykorzystywać do obsługi zamówień, natomiast Small Business – np. do zarządzania magazynem bądź analizowania efektów sprzedaży. Ponadto, oprogramowanie marki Symplex wyróżnia się tym, że zapewnia rozszerzenie standardowej funkcjonalności. Bistro Business i Small Business można rozbudować o dodatkowe moduły. W rezultacie, omawiane tu programy da się w kompleksowy sposób dostosować do wymagań konkretnego przedsiębiorstwa.

1 Comment

  1. posiadam, stosuję i mogę spokojnie polecić 🙂 pozdrawiam!

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*

Rozwiąż CAPTCHA: *

© 2019 superpos.com.pl

Theme by Anders NorenUp ↑